Jsme jedna z mála firem, která bezproblémově ovládá spolehlivý Property Management. Zajistíme podpůrné a dílčí procesy spojené s fungováním dané společnosti. Jedná se například o administrativní, ekonomické a obchodní procesy, které souvisejí s přímým provozem objektu.
Poskytujeme komplexní administrativní správu a přehlednou evidenci veškerých dat - evidence majetku, vedení technického účetnictví včetně závěrečného ročního vyhodnocení, zastupování vůči třetím stranám atd.
Našim klientům zajistíme například:
- kompletní vedení administrativních, servisních a nájemních smluv
- evidence provozních nákladů (spotřeba energií, vody, tepla atd.) a pravidelný reporting
- daně z nemovitostí, pojištění
- správa hmotného a finančního majetku klienta
- zajištění organizace schůzí orgánů
- zajištění obchodní činnosti
- správa smluv s dodavateli a jednotlivými akcionáři, správa administrativní agendy, stanov a směrnic
- jednání s orgány státní správy, soudy, pojišťovnami a třetími osobami
- zpracování měsíční účetních uzávěrek, rozpočtu či roční účetní závěrky
- výroční zprávy a zprávy o vztazích, přiznání k DPH a přiznání k dani z nemovitosti
- zastupování vlastníka vůči třetím stranám
- uzavírání, kontrola plnění a výpovědi nájemních a dalších provozních smluv
- návrhy na zápisy do obchodního rejstříku
- uzavírání pojistných smluv a zastupování vlastníka v případě pojistných událostí
- vyřizování stížností a případné vymáhání pohledávek
- nasmlouvání dodávek energií - elektřiny, vody, plynu a tepla